Join Helisweden on discord
Sidan 5 av 6 FörstaFörsta ... 3456 SistaSista
Resultat 41 till 50 av 55

Ämne: Hab Electronic AB! Varning

Forum-räv veritass avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Citat Ursprungligen postat av tony_h81 Visa inlägg
    Fick svar från Tomas att pengarna nu är påväg till mig och han önskade mig även ett bra liv! Blir inga fler beställningar därifrån igen...
    Tycker den här människan att kunden är felet i det här fallet?

Jag var på väg att beställa från dem häromveckan, men avvaktade då jag såg den här tråden. Nu är det ju ingen tvivel om att jag håller mig borta.
    T-rex 550e
    Spektrum dx8, gen 2
    Fru och tre barn

Användare
    Reg.datum
    Jan 2012
    M. V. H Daniel

Nej han skrev att han fört över pengarna idag och bad om ursäkt samt ha ett underbart liv!

Jag var på väg att beställa från dem häromveckan, men avvaktade då jag såg den här tråden. Nu är det ju ingen tvivel om att jag håller mig borta.[/QUOTE]

+1

Tråkigt att läsa att det gått så fel... :-(
    Har själv handlat flertal gånger därifrån utan några problem...

Användare JPHs avatar
    Reg.datum
    Oct 2013
    Tråkigt att våra svenska leverantörer kan vara så nonchalanta, har själv handlat där tidigare utan problem!
    Gjorde en liten beställning på kontakter den 3/12....väntade ca: 2v mailade....inget svar, kanske mina pengar duger åt ngn firma utomlands??

Ny användare
    Reg.datum
    Jul 2015
    Rejält gammal tråd men jag beställde nyligen från hab.se vilket var en intressant erfarenhet.

Då jag förstod dom skulle vara snabba på beställningarna mailade jag efter ca en och en halv vecka, det är fortfarande obesvarat.
    Ca två veckor efter beställning ringde jag och kollade hur det låg till, då hade dom varit på semester men dom skulle "kolla på det".

Ytterligare en vecka senare fick jag beskedet att den skulle skickas samma dag.

En vecka efter det visade det sig att han som skulle skickat beställningen pratat i nattmössan, eller glömt, eller nåt, han jag talade med skulle dock kolla status och återkomma, vilket han naturligtvis inte gjorde.

Ringde idag och fick beskedet att jag själv ska ringa dom på måndag för att påminna dom om att skicka beställningen?!

Värdelöst.
    Senast redigerat av Diverge den 2015-07-29 klockan 17:06.

Aktiv användare Thomas Gidlunds avatar
    Reg.datum
    Mar 2015
    Ojdå, jag som har en order lagd där för ngn dag sen....

Aktiv användare Toms avatar
    Reg.datum
    Jan 2014
    Jag känner grabbarna på HAB, var där idag och hämtade en ny goblin 630 mm. Amir har mkt o göra nu när Tomas har semester, så det är nog därför det kan ta lite extra tid.

Forum-räv heliflygs avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Om man ringer in och beställer funkar det. Dessutom trevligt bemötande.
    Använda webben? ..... Nej!
    Logo 600SX NEO, Logo 500 NEO, Logo 480 Xxtreme NEO, GAUI X3 Mini Vbar, Vbar Control

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •